Waarom goede service bij ons wél mogelijk is

Combine-ICT - goede service, helpdesk

Het is bijzonder hoeveel er fout kan gaan bij een servicedesk. Mensen nemen niet op, de persoon aan de lijn is niet vakkundig genoeg, de communicatie naar de tweede of derde lijn is slecht, afspraken worden niet nagekomen en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Nu is dit al irritant genoeg als het gaat over de belastingdienst. Maar als het ook gebeurt als je hele computersysteem eruit ligt, is het niets minder dan een ramp. Reden temeer voor Combine-ICT om de servicedesk wél serieus te nemen. 

Beheer

Binnen de ICT wordt beheer steeds belangrijker. Bedrijven, zoals wellicht ook die van jou, betalen een vast bedrag per maand om zo snel mogelijk geholpen te worden bij zowel ICT-problemen, als bij een simpel verzoek om een nieuw wachtwoord. Door het beheer aan een ICT-partner toe te vertrouwen beschouw je hem of haar eigenlijk als een soort van extra werknemer. Maar dan wel eentje die in een ander gebouw werkt en ook nog diverse andere klanten heeft.

Inrichting is belangrijk

Op zich hoeft dat geen groot probleem te zijn, mits je als ICT`er maar beschikt over de juiste inrichting om al die verzoeken goed vast te kunnen leggen en te verwerken. Bij Combine-ICT maken we daarvoor gebruik van een incidenten registratiesysteem. Ieder gesprek wordt vastgelegd en mogelijke acties die daaruit voortvloeien worden gekoppeld aan een incident manager. Deze neemt vervolgens zo snel mogelijk contact op met de klant en plant de opvolging in. 

Proactief beheer

Daar houdt het echter niet bij op. Het liefste wil je als ondernemer helemaal niet bellen om een probleem te melden, maar wil je dat de ICT`er dit direct zelf in de gaten heeft. Bij Combine-ICT gebruiken we hiervoor monitoring software. Eenmaal  geïnstalleerd op een apparaat scant die continue of alles nog werkt. Loopt de server vast, of is er een groot veiligheidsrisico, dan wordt deze informatie direct doorgegeven naar ons controlecentrum. Die bestaat onder andere uit twee grote schermen waarop we de hele dag door alle onze klanten monitoren. In veel gevallen ondernemen we al actie nog voordat de klant zelf doorheeft dat er iets aan de hand is. 

Goedkoop

Voor veel klanten is het even wennen aan een ICT-partner die niet alleen snel reageert op problemen, maar die ook proactief zaken oplost. Natuurlijk gaan er ook bij ons wel eens dingen fout, maar we proberen ICT-problemen net zo snel op te lossen als een eigen medewerker dat zou doen. En slechts voor een fractie van de kosten. Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op. 

« Terug naar overzicht