KPN ÉÉN maakt het mogelijk dat medewerkers altijd en overal met elkaar kunnen communiceren en samenwerken. Want het aantal mogelijkheden voor interactie en communicatie groeit: chat, videoconferencing, telefonie –vast en mobiel –of online samenwerken aan één document. Bovendien vloeien communicatiekanalen steeds meer in elkaar over. Denk aan een videoconference waarin deelnemers direct online gezamenlijke wijzigingen in gedeelde documenten bespreken en doorvoeren. Of aan een telefonisch overleg waar een andere collega bij nodig is. Op het scherm is beschikbaarheid direct duidelijk. Eén klik en hij neemt ook deel aan het gesprek.
Combine ICT is officiële leverancier van KPN ÉÉN. Vanaf elk apparaat en tegen een vast bedrag per medewerker per maand is KPN ÉÉN geschikt voor bedrijven met 2 tot 150 medewerkers. KPN ÉÉN wordt geleverd vanaf 2 gebruikers en zorgt voor een zorgeloze en eenvoudige Totaalcommunicatie. Hiermee krijg je een oplossing voor alle ICT/telecom behoeftes.
Een zorgeloze totaaloplossing door:
- Onbeperkt bellen
- Genoeg mobiele data per gebruiker waarbij de MB’s gedeeld worden met collega’s door het groepstegoed
- De hosted telefooncentrale; een overzichtelijke, flexibele, state-of-the art en zorgeloze telefonieoplossing.
- Het flexibel op- en afschalen van het aantal gebruikers (zie voorwaarden dienstbeschrijving)
Een eenvoudige totaaloplossing door:
- één contract
- één factuur
- één klantingang
- één helpdesk
- één telefoonnummer